Топ 5 сервісів для організації онлайн зустрічей

15.03.2024
Топ 5 сервісів для організації онлайн зустрічей

У сучасному світі велика кількість бізнес-процесів відбуваються в онлайн-середовищі. Це дозволяє завжди залишатись на зв’язку та бути у конекті із колегами, клієнтами та партнерами. Проте віддалена робота неможлива без відео- та аудіозустрічей. Тому сьогодні дуже гостро постає питання, яку обрати програму для відеоконференції.

Важливо! Платформи для відеоконференцій стають все більш популярними. До прикладу, згідно зі статистичними даними, сервісом Google Meet користується приблизно 100 мільйонів користувачів на день.

Основні критерії вибору сервісу. На що звернути увагу насамперед

Який обрати сервіс для онлайн-конференцій та віртуальних зустрічей? Найважливішими є наступні фактори:

  • Захищеність. Важливий пункт – безпека користування платформою. Найкращі програми для відеоконференцій мають захист від несанкціонованого доступу та інших загроз безпеці. Наприклад, використання шифрування для захисту даних під час трансляції інформації між користувачами та серверами.
  • Ціна. Перед тим, як обрати, де провести конференцію онлайн, проаналізуйте пакетні пропозиції, які пропонуються для компаній. Зазвичай платформи мають різні пакети для корпоративних клієнтів, дозволяють спілкуватися та комунікувати в будь-який час людям із різних куточків планети.
  • Функціонал. Рішення, що входять в топ програм для відеоконференції зазвичай мають широкий спектр функцій. Серед них – інтеграція з іншим програмним забезпеченням, можливість запису, проведення презентацій тощо.
  • Простота використання. Якщо ви тільки розмірковуєте, який сервіс вибрати для відеоконференцій, зверніть увагу на те, щоб застосунок був зручним та мав простий інтерфейс.
  • Технічна підтримка. Сучасні сервіси пропонують різні рівні технічної підтримки для користувачів. Часто онлайн-підтримка здійснюється через Центр допомоги, що працює цілодобово. Важливо, щоб користувач не залишився наодинці з можливими складнощами та міг швидко отримати відповіді на свої питання.
  • Інтеграція з іншим програмним забезпеченням. Наприклад, сервіс Google Meet інтегрований з іншим додатками від Google. Це дозволяє використовувати його разом з іншими інструментами для покращення загальної продуктивності команди.
  • Технічні властивості. Не всі платформи готові запропонувати, наприклад, HD якість відтворення відео. Якщо для вас це можливо, шукайте для проведення вебінарів застосунок, що зможе задовольнити ваші вимоги.

Головне, не поспішайте з відповіддю, яку платформу для вебінарів обрати. Порівнюйте, аналізуйте. Ну а ми допоможемо, розглянувши основні особливості популярних платформ.

Топ програм для відеоконференцій

Сьогодні найпопулярнішими варіантами є:

  • Google Meet;
  • Zoom;
  • Skype;
  • Microsoft Teams;
  • Jitsi Meet.

Який вибрати сервіс для онлайн-вебінарів саме вашій команді? Одразу скажемо: кожен застосунок так чи інакше спрощує діяльність компаній та організацій, дає змогу створити груповий чат для віддаленої роботи. Але деякі платформи мають ширші можливості. Наприклад, Google Meet є частиною Google Workspace. І разом з іншими інструментами Google сервіс дозволяє швидко створити зручний багатофункціональний робочий простір. Але про все це поговорімо детальніше.

Google Meet

Google Meet – це вебсервіс та мобільний додаток для відеоконференцій та спілкування в реальному часі, розроблений компанією Google. Використовується і через ПК, і через смартфони. Google Meet дозволяє користувачам запрошувати на онлайн-зустрічі до 1000 учасників, обмінюватися інформацією через відео-, аудіо- та текстовий чат, демонструвати екран, здійснювати запис екрана та використовувати інші корисні функції для ефективної комунікації.

Тарифні плани для бізнесу:

  • Business Starter – від 4,91 €;
  • Business Standard – від 9,83 €;
  • Business Plus – від 17,25 €;
  • Enterprise – уточнюйте ціни у відділі продажів.

Переваги платформи:

  • Має інтуїтивний інтерфейс.
  • Пропонує багато різних функцій для аудіо- та відеокомунікації.
  • Google Meet інтегрований з іншими інструментами Google, такими як Gmail, Календар Google та Диск Google.

Недоліки платформи:

  • Безплатна версія Google Meet має обмеження щодо тривалості віртуальної зустрічі та кількості учасників.
  • Деякі функції Google Meet можуть бути недоступні на мобільних пристроях.

Zoom

Zoom – це популярна платформа для проведення відеоконференцій та спілкування в реальному часі. Працює як вебсайт і як мобільний застосунок. Платформа славиться простотою використання. Серед функцій, доступних користувачам, – використання віртуальних фонів, запис відеоконференцій та багато іншого.

Ціни:

  • Базовий – безкоштовний;
  • Професійний – 13,64 €;
  • Бізнес – 20,01 €;
  • Підприємство – ціна договірна.

Переваги платформи:

  • Простота у використанні.
  • Легка інтеграція із програмами сторонніх розробників.
  • Стабільне з’єднання та висока якість відео та аудіо.

Недоліки платформи:

  • Проблеми, пов’язані із шифруванням та безпекою даних.
  • Обмежена безплатна версія.
  • Zoom потребує стійкого інтернет-з’єднання для ефективного функціонування.

Skype

Skype – це відома платформа, яка дає змогу обмінюватись миттєвими повідомленнями, проводити аудіо- та відеоконференції. Має зручний та практичний інтерфейс для проведення аудіо- та відеодзвінків. Skype пропонує безкоштовний базовий план (необмежена кількість дзвінків та групові дзвінки до 50 учасників). Також доступні й платні плани. Їх власникам доступні запис у хмарі, збільшені ліміти учасників для групових дзвінків та інші функції.

Переваги платформи:

  • Можливість безплатної аудіо- та відеокомунікації.
  • Skype інтегрується з іншими продуктами компанії Microsoft.
  • Має ряд додаткових функцій, таких як передача файлів, демонстрація екрана, проведення конференцій.

Недоліки платформи:

  • Іноді користувачі відзначають нестабільність та низьку якість відео, голосового зв’язку в Skype.
  • Деякі функції можуть бути обмежені або недоступні на мобільних пристроях.
  • Для користування Skype потрібен обліковий запис Microsoft.

Microsoft Teams

Microsoft Teams – це сучасний інструмент для корпоративної комунікації, який розробляється компанією Microsoft. Він призначений для співпраці в межах команд та організацій.

Ціни:

  • Базовий – 3,64 €;
  • Business базовий – 5,46 €;
  • Business Стандарт – 11,37 €.

Переваги платформи:

  • Інтеграція з іншими інструментами Microsoft.
  • Дані користувачів зберігаються в обліковому записі Microsoft 365, що забезпечує високий рівень захисту.
  • Можна створювати спільні робочі простори для команд, де користувачі будуть спілкуватися, обмінюватися файлами тощо.

Недоліки платформи:

  • Складність інтерфейсу.
  • Більшість необхідних послуг – платні.

Jitsi Meet

Jitsi Meet – це безплатний вебсервіс для проведення відеоконференцій.

Переваги платформи:

  • Jitsi Meet є повністю безплатним сервісом, що робить його доступним для широкого кола користувачів.
  • Jitsi Meet використовує шифрування для захисту приватності користувачів та збереження конфіденційності.
  • Інтерфейс – досить простий та інтуїтивно зрозумілий.

Недоліки платформи:

  • У порівнянні з іншими сервісами, такими як Google Meet, Zoom або Microsoft Teams, має обмежену кількість функцій та можливостей.
  • Зв’язок може бути проблемним при великій кількості учасників конференцій.

Підіб’ємо підсумки: яку обрати програму для відеоконференції

Ми розглянули ті фактори, які впливають на вибір платформи, познайомилися з найпопулярнішими інструментами для проведення відеоконференцій. І сподіваємось, що ця стаття допоможе вам розв’язати питання, який обрати сервіс для онлайн-зустрічей саме вашій команді.

Ірина Онен
Google Cloud Certified
Поділитися:

    Необхідна консультація?
    Замовте зворотній дзвінок і ми зв'яжемося з вами протягом декількох хвилин

      Підписатись на новини
      Залиште свій Email, та будьте завжди в курсі новин.

      Схожі статті

      Які бувають версії Google Workspace
      Які бувають версії Google Workspace
      Одним з важливих питань, яке стоїть перед кожним бізнесом, що вирішив мігрувати у хмару, є вибір пакета Google Workspace. Щоб полегшити це завдання для наших клієнтів команда mcCloud вирішила зробити короткий огляд можливостей та порівняння різних платних пакетів. Це допоможе вам розібратись, яка рі...
      22.07.2024
      Як ефективно спланувати перехід компанії на Google Workspace
      Як ефективно спланувати перехід компанії на Google Workspace
      Сьогодні все більше українських бізнесів приймають рішення про впровадження хмарних сервісів в структуру управління компанією. Одним з найбільших та найнадійніших провайдерів є Google. Міграція в хмару може бути як повною, так і частковою – все залежить від особливостей архітектури системи управлін...
      15.07.2024
      Топ 5 причин, чому краще обрати платну версію Gmail для вашого бізнесу
      Топ 5 причин, чому краще обрати платну версію Gmail для вашого бізнесу
      Google пропонує як безкоштовний доступ до інструментів, так і платний. Останній варіант дозволяє налаштовувати Gmail під потреби бізнесу, що суттєво заощаджує ресурси, підвищує продуктивність та безпеку зберігання й використання даних компанії. У цій статті ми детальніше розберемо, яка різниця між п...
      14.07.2024
      McCloud на Форумі BIT-2024 у Львові!
      McCloud на Форумі BIT-2024 у Львові!
      20 червня в місті Львів відбувся Міжнародний Форум «Навколо ЦОД. Навколо Хмари. Навколо IoT. Навколо IP. Навколо Даних. Навколо Безпеки». Наша компанія McCloud стала партнером та учасником даного форуму. Форум вже традиційно став знаковою подією для обміну сучасними мультимедійними технологіями, сер...
      09.07.2024
      Як спланувати перехід у хмару для бізнесу та ефективно мігрувати
      Як спланувати перехід у хмару для бізнесу та ефективно мігрувати
      Хмарне сховище вже давно стало зручною альтернативою локальним рішенням як для малого, так і для середнього та великого бізнесу. Факт: понад 93% великих технологічних компаній зберігають дані на віддалених серверах. Як ефективно мігрувати у хмару без зменшення продуктивності та що для цього потріб...
      08.07.2024
      Що робити, якщо ваш обліковий запис Google вимкнено адміністратором Google Workspace
      Що робити, якщо ваш обліковий запис Google вимкнено адміністратором Google Workspace
      Однією з переваг Google сервісів є просте та швидке отримання доступу одразу до всіх інструментів, які використовує співробітник – для цього достатньо залогінитись в корпоративному акаунті з будь-якого пристрою. Але іноді трапляються випадки, коли це стає неможливим через блокування облікового запис...
      01.07.2024