Як обрати тарифний план Google Workspace для потреб компанії

05.05.2024
Як обрати тарифний план Google Workspace для потреб компанії

Google Workspace – одна з найпопулярніших SaaS-платформ, яка пропонує рішення для бізнесів різних масштабів та напрямів. Її перевагами є великий вибір продуктів, гнучкість налаштувань, а також декілька пакетів послуг.

Які є тарифні плани Google Workspace, а також в чому різниця пакетів Google Workspace допоможуть розібратись спеціалісти компанії McCloud.

Які є тарифні плани Google Workspace та їх вартість

В цьому розділі ми дамо відповідь на питання: «Які є пакети Google Workspace та які можливості вони дають користувачам?», а також «В чому різниця тарифних планів Google Workspace?», адже саме від цього буде залежати майбутня продуктивність вашої команди та вартість послуг. В детальному описі показано, яка різниця тарифів Google Workspace Business та Enterprise, та зазначено щомісячну оплату на одного співробітника.

Пакети Business

Призначені для організацій, де передбачено до 300 активних користувачів. Якщо у вас є необхідність залучати більшу кількість відвідувачів на відеоконференції, рекомендуємо скористатися тарифним планом Business Plus.

Тариф Business Starter Business Standard Business Plus
Об’єм пам’яті на користувача 30 ГБ 2 ТБ 5 ТБ
Професійні бізнес-додатки Так Так Так
Загальні інструменти (загальні календарі, документи, таблиці тощо) Так Так + Загальні диски Так + Загальні диски
Захищена корпоративна пошта з власним доменом Так Так Так + Google Сейф, зберігання даних
Чат та відеочат (відеозустрічі) Стандарт Покращені версії Покращені версії
Захист даних та управління Стандарт Стандарт Покращені
Максимальна кількість користувачів у відеоконференції 100 150+можливість запису 500+відстежування відвідуваності
Фіксована ціна доступу на місяць від €5,17 від €10,35 від €17,25
Технічна підтримка Так Так Так

Пакети Enterprise

Ці хмарні рішення розраховані на необмежену кількість користувачів. Вони створені для компаній, які постійно масштабуються, розвивають виробництво або створюють віртуальні продукти.

Тариф Enterprise Essentials Enterprise Standard Enterprise Plus
Об’єм пам’яті 1 ТБ Необмежений Необмежений
Кількість користувачів у відеозустрічах Meet до 150 До 500 в Meet,

до 10к на онлайн-трансляції,

Meet Rooms

До 500 в Meet,

до 100к на онлайн-трансляції,

безшумний режим

Editors, Meet, Chat Так Так+ Gmail, Calendar Так+ Gmail, Calendar
Додаткові сервіси Сеанси підгруп, можливість підняття руки в Meet, Polls, QA, Whiteboarding, відстеження відвідуваності Essentials+

Сейф, покращений захист від втрати даних, розширений DLP, Cloud Identity Premium

Standard+

Сертифікат відповідності, пошук в хмарному середовищі, центр безпеки, Connected Sheets, , AppSheet PRO, інтеграція із сторонніми інструментами архівування

Покращені інструменти управління Ні Так Work insights
Фіксована ціна доступу на місяць від €9,6 від €22,20 від €28,86
Удосконалена підтримка Так Так Так

Що спільного у всіх тарифах Workspace: до них включено персоналізовані корпоративні e-mail адреси та багато інструментів для колективної роботи (Диск,  Документи, Gmail, Meet, Chat тощо). Користувачі можуть робити оплату щомісяця або щорічно з можливістю перемикання між ними.

То як обрати пакет Google Workspace? Обирайте тариф відповідно до кількості користувачів, розміру сховища та набору функцій.

Який тариф Google Workspace краще обрати

Ще одним популярним питанням наших клієнтів є: «Як обрати тарифний план Google Workspace?», адже однією з цілей багатьох бізнесів є зниження витрат на обслуговування. Ми детально розібрали особливості найпопулярніших рішень, адже розуміємо, що така співпраця має бути вигідною.

Коли краще обрати пакет Business Starter

Якщо вас цікавить питання: «Який тариф Google Workspace краще обрати для команди з базовими потребами?», Business Starter стане відмінним рішенням. Пам’яті буде цілком достатньо для розміщення документації, роботи з таблицями та презентаціями.

Замовляючи Business Starter, ви отримуєте доступ до таких сервісів:

  • корпоративна пошта;
  • Google документи (документи, таблиці, презентації, форми);
  • календар;
  • відеоконференції;
  • захист від злому та втрати даних.

Базова версія передбачає підключення до 300 користувачів, брати участь у відеоконференції зможуть максимум 100. Це оптимальне рішення для командних дзвінків та спілкування один-на-один. Ще однією перевагою є лояльна ціна підписки – від €5,17 за одного співробітника.

Коли варто обрати пакет Business Standard

Якщо вам цікаво, який тариф Google Workspace краще вибрати для підприємства, де передбачено використання великих об’ємів даних та є необхідність використання Спільних дисків, Business Standard від €10.35 стане оптимальним рішенням.

Обравши його, ви отримаєте всі базові функції пакета Starter, а також додаткові можливості:

  • спільні диски – файли на спільних дисках належать вашій організації, а не окремій особі. Ці файли зберігаються, навіть якщо користувачі, які їх створили, залишають вашу організацію. Завдяки цьому ви можете уникнути потенційної втрати даних;
  • 2 ТБ пам’яті на користувача – окрім документів, з’являється можливість зберігати велику кількість зображень, аудіо та відео файлів.

Максимальна кількість користувачів – 300, водночас підключитись до відеоконференції зможе вже до 150 співробітників; також є можливість запису зустрічей.

Коли краще обрати пакет Business Plus

Plus – максимальний пакет із категорії Business, який включає всі функції, що були доступні в пакетах Starter та Standard, і підійде як для персонального використання, так і для командної роботи. За цим тарифом потрібно щомісяця сплачувати від €17,25 за користувача.

Обравши Plus ви отримаєте:

  • 5 ТБ пам’яті для кожного користувача – оптимальне рішення для команд, які працюють з графікою, включаючи фото та відео, або працюють з великими об’ємами даних;
  • Google Сейф – це інструмент для управління даними та пошуку електронних документів, доступний у Google Workspace. З його допомогою ви можете зберігати, шукати та експортувати дані користувачів Google Workspace, а також встановлювати обмеження на їх видалення;
  • до 500 відвідувачів на відеоконференції, що дозволяє проводити масштабні збори та лекції. Можливість відстежувати відвідуваність відеоконференцій;
  • розширене керування кінцевими пристроями. Як адміністратор, ви можете використовувати розширені функції управління, щоб краще контролювати доступ до даних організації. За допомогою них можна обмежити деякі функції пристроїв, наприклад, показ повідомлень на заблокованому екрані, налаштувати обов’язкове шифрування, керувати додатками на пристроях Android, iPhone та iPad, а також видаляти дані з пристрою.

Ви можете обрати цей тариф одразу або перейти на нього з перших двох.

Коли краще підійдуть пакети Enterprise

Enterprise також включає три тарифи, які призначені для великих компаній, де передбачено підключення понад 300 користувачів. Це дозволяє масштабувати бізнес з мінімальними витратами ресурсів та часу.

Обравши Essentials, Standard або Plus, ви отримаєте:

  • від 1ТБ до необмеженої кількості пам’яті на диску для кожного користувача;
  • можливість проводити онлайн-трансляції з понад 100 000 глядачів;
  • можливість підключати додаткові інструменти: Сейф, AppSheet PRO, Connected Sheets та інші спеціалізовані додатки;
  • можливість використовувати сторонні інструменти для архівування файлів.

Вартість тарифного плану Enterprise для одного користувача складе від €9,6 до €28,86 на місяць. За потреби ви зможете додати необхідні вам інструменти, обравши вищий тариф.

Google Workspace – це гнучка хмарна платформа, яка дасть змогу оптимізувати бізнес-процеси у вашій організації, а також суттєво підвищити продуктивність та комфорт команди. Ключовим моментом є вибір тарифного плану, який задовольнить всі потреби вашого бізнесу та відкриє нові можливості. Вирішити це завдання вам допоможе команда McCloud – наші експерти проаналізують потреби вашої компанії та порекомендують оптимальне хмарне рішення.

Ірина Онен
Google Cloud Certified
Поділитися:

    Необхідна консультація?
    Замовте зворотній дзвінок і ми зв'яжемося з вами протягом декількох хвилин

      Підписатись на новини
      Залиште свій Email, та будьте завжди в курсі новин.

      Схожі статті

      Які бувають версії Google Workspace
      Які бувають версії Google Workspace
      Одним з важливих питань, яке стоїть перед кожним бізнесом, що вирішив мігрувати у хмару, є вибір пакета Google Workspace. Щоб полегшити це завдання для наших клієнтів команда mcCloud вирішила зробити короткий огляд можливостей та порівняння різних платних пакетів. Це допоможе вам розібратись, яка рі...
      22.07.2024
      Як ефективно спланувати перехід компанії на Google Workspace
      Як ефективно спланувати перехід компанії на Google Workspace
      Сьогодні все більше українських бізнесів приймають рішення про впровадження хмарних сервісів в структуру управління компанією. Одним з найбільших та найнадійніших провайдерів є Google. Міграція в хмару може бути як повною, так і частковою – все залежить від особливостей архітектури системи управлін...
      15.07.2024
      Топ 5 причин, чому краще обрати платну версію Gmail для вашого бізнесу
      Топ 5 причин, чому краще обрати платну версію Gmail для вашого бізнесу
      Google пропонує як безкоштовний доступ до інструментів, так і платний. Останній варіант дозволяє налаштовувати Gmail під потреби бізнесу, що суттєво заощаджує ресурси, підвищує продуктивність та безпеку зберігання й використання даних компанії. У цій статті ми детальніше розберемо, яка різниця між п...
      14.07.2024
      McCloud на Форумі BIT-2024 у Львові!
      McCloud на Форумі BIT-2024 у Львові!
      20 червня в місті Львів відбувся Міжнародний Форум «Навколо ЦОД. Навколо Хмари. Навколо IoT. Навколо IP. Навколо Даних. Навколо Безпеки». Наша компанія McCloud стала партнером та учасником даного форуму. Форум вже традиційно став знаковою подією для обміну сучасними мультимедійними технологіями, сер...
      09.07.2024
      Як спланувати перехід у хмару для бізнесу та ефективно мігрувати
      Як спланувати перехід у хмару для бізнесу та ефективно мігрувати
      Хмарне сховище вже давно стало зручною альтернативою локальним рішенням як для малого, так і для середнього та великого бізнесу. Факт: понад 93% великих технологічних компаній зберігають дані на віддалених серверах. Як ефективно мігрувати у хмару без зменшення продуктивності та що для цього потріб...
      08.07.2024
      Що робити, якщо ваш обліковий запис Google вимкнено адміністратором Google Workspace
      Що робити, якщо ваш обліковий запис Google вимкнено адміністратором Google Workspace
      Однією з переваг Google сервісів є просте та швидке отримання доступу одразу до всіх інструментів, які використовує співробітник – для цього достатньо залогінитись в корпоративному акаунті з будь-якого пристрою. Але іноді трапляються випадки, коли це стає неможливим через блокування облікового запис...
      01.07.2024