Як зробити резервне копіювання Google Workspace за допомогою Spinbackup

16.04.2024
Як зробити резервне копіювання Google Workspace за допомогою Spinbackup

Spinbackup – це хмарний сервіс резервного копіювання та відновлення даних, спеціально розроблений для Google Workspace. Він допомагає захищати дані Gmail, Drive, Контакти, Календар від випадкової втрати, вірусів, шкідливих програм та інших кіберзагроз. В цьому матеріалі покроково розглянемо, як зробити резервне копіювання Google Workspace, а також поговорімо про переваги використання SaaS-сервісу.

Цікаво: Spinbackup був першим сервісом резервного копіювання, який отримав сертифікат Google Workspace Marketplace Certified Partner.

Навіщо використовувати резервне копіювання

Резервне копіювання – це процес синхронізації та створення копії даних на носії, відмінному від того, де зберігаються оригінальні дані. Це робиться для того, щоб у випадку втрати або пошкодження оригінальних даних можна було їх відновити.

Існує безліч причин, чому важливо використовувати резервне копіювання, ось лише деякі:

  • людський фактор та захист інформації від втрати: співробітники можуть помилково або навмисно видалити файли або електронні листи;
  • захист від шкідливого програмного забезпечення: віруси та інші шкідливі програми можуть шифрувати, видаляти або пошкоджувати дані;
  • злом акаунту: протизаконні дії третіх осіб можуть призвести до злому акаунту та втрати даних компанії та клієнтської бази в цілому;
  • можливість відновити певну версію файлу за допомогою «знімку» хмарного сервісу станом на певну дату.

Власникам бізнесу особливо важливо знати, як зробити бекап даних Google Workspace, та вкрай необхідно регулярно проводити резервне копіювання.

Переваги використання Spinbackup для резервного копіювання

Ми вже зрозуміли, для чого здійснюють резервне копіювання даних Google Workspace, тепер час ознайомитися з перевагами послуг Spinbackup:

  • Автоматичне резервне копіювання може бути щоденне або за розкладом, встановленим користувачами.
  • Відновлення будь-якого файлу за лічені хвилини на той самий чи інший аккаунт Google Workspace, або в окрему папку.
  • 256-бітове шифрування AES за стандартами військового рівня під час передачі та зберігання даних.
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та просте налаштування.
  • Наявність безкоштовної пробної версії.
  • Зручний мобільний додаток для Android та iOS.
  • Цілодобова підтримка клієнтів.

Як зробити бекап даних Google Workspace за допомогою Spinbackup

Розглянемо покроково стратегію, як налаштувати резервне копіювання для Google Workspace через сервіс Spinbackup, а також, як зареєструватися новому користувачу.

Реєстрація в Spinbackup

Щоб зареєструватися, потрібно виконати наступні кроки:

  1. Перейти на вебсайт – spinbackup.com.
  2. Натиснути кнопку «Start 15-Day Free Trial».
  3. Ввести свою адресу електронної пошти Google Workspace.
  4. Натиснути на кнопку «Далі».
  5. Надати Spinbackup доступ до облікового запису Google Workspace.
  6. Вибрати дані Google Workspace, які ви хочете резервувати.
  7. Налаштувати розклад резервного копіювання.
  8. Натиснути кнопку «Створити резервну копію».

Згідно з обраним розкладом, сервіс буде створювати резервну копію даних. Тому питання, чи можливо налаштувати резервне копіювання Google Workspace, перестане бути для вас актуальним.

Налаштування та вибір даних для резервного копіювання

Тепер, коли ви знаєте, як зробити резервне копіювання та відновлення даних Google Workspace, давайте розглянемо можливості налаштування Spinbackup.

Як користувачу вибрати потрібні програми та дані для резервного копіювання:

  1. Перейти до розділу «Налаштування».
  2. Вибрати вкладку «Програми та дані».
  3. Увімкнути перемикач біля програми, яку ви хочете резервувати, або декількох.
  4. Для Google Диска та Gmail можна вибрати певні папки для резервного копіювання.
  5. Натиснути кнопку «Зберегти».

Як вибрати певні папки для бекапу:

  1. У розділі «Програми та дані» вибрати Google Диск.
  2. Натиснути кнопку «Вибрати папки».
  3. Вибрати папки, які потрібно резервувати.
  4. Натиснути кнопку «Зберегти».

Тепер ви знаєте, як створити резервну копію Google Workspace, але ще один приємний бонус – всі ті самі рішення для управління доступні не тільки в десктопній версії, а й в мобільному додатку для Android або iOS.

Відновлення даних за необхідності

Для того, щоб відновити дані потрібно зробити наступні кроки:

  1. Перейти до розділу «Відновлення».
  2. Вибрати програму, з якої потрібно відновити дані.
  3. Вибрати точку відновлення.
  4. Вибрати файли або папки, які треба відновити.
  5. Натиснути кнопку «Відновити».

Сервіс Spinbackup запропонує два варіанти відновлення даних: на той самий, або на інший пристрій. Достатньо обрати потрібний варіант.

Моніторинг та звітність

Сервіс пропонує широкий спектр інструментів моніторингу та звітності, серед яких:

  • Панель моніторингу. Надає огляд стану резервних копій, зокрема інформацію про те, скільки даних було зарезервовано, коли було створено останню резервну копію та скільки місця використовується.
  • Журнал активності. Показує всі дії, що відбуваються з резервними копіями, зокрема створення, відновлення, видалення та зміни.
  • Сповіщення. Надходять на електронну пошту або мобільний телефон про важливі події, наприклад, помилки резервного копіювання або відновлення.

Перед тим, як виконати резервне копіювання Google Workspace, потрібно дізнатися принцип отримання звітів. Сервіс пропонує користувачам два типи:

  • Звіт про стан резервного копіювання. В ньому надається інформація про стан резервних копій, а також дані про те, коли було створено останню копію та скільки місця використовується/залишилося.
  • Звіт про активність. В цьому звіті відображаються дані про всі дії, що відбуваються з резервними копіями.

Звіти генеруються та надсилаються на електронну пошту автоматично у форматі PDF.

Spinbackup – це зручний та безпечний сервіс, завдяки якому питання, як зробити резервне сховище Google Workspace більше не буде вас хвилювати. Безліч переваг для бізнесу, двотижневий безкоштовний тестовий період, доступність на комп’ютері та телефоні – лише невелика частка причин, через які користувачі обирають саме його.

Ірина Онен
Google Cloud Certified
Поділитися:

    Необхідна консультація?
    Замовте зворотній дзвінок і ми зв'яжемося з вами протягом декількох хвилин

      Підписатись на новини
      Залиште свій Email, та будьте завжди в курсі новин.

      Схожі статті

      Які бувають версії Google Workspace
      Які бувають версії Google Workspace
      Одним з важливих питань, яке стоїть перед кожним бізнесом, що вирішив мігрувати у хмару, є вибір пакета Google Workspace. Щоб полегшити це завдання для наших клієнтів команда mcCloud вирішила зробити короткий огляд можливостей та порівняння різних платних пакетів. Це допоможе вам розібратись, яка рі...
      22.07.2024
      Як ефективно спланувати перехід компанії на Google Workspace
      Як ефективно спланувати перехід компанії на Google Workspace
      Сьогодні все більше українських бізнесів приймають рішення про впровадження хмарних сервісів в структуру управління компанією. Одним з найбільших та найнадійніших провайдерів є Google. Міграція в хмару може бути як повною, так і частковою – все залежить від особливостей архітектури системи управлін...
      15.07.2024
      Топ 5 причин, чому краще обрати платну версію Gmail для вашого бізнесу
      Топ 5 причин, чому краще обрати платну версію Gmail для вашого бізнесу
      Google пропонує як безкоштовний доступ до інструментів, так і платний. Останній варіант дозволяє налаштовувати Gmail під потреби бізнесу, що суттєво заощаджує ресурси, підвищує продуктивність та безпеку зберігання й використання даних компанії. У цій статті ми детальніше розберемо, яка різниця між п...
      14.07.2024
      McCloud на Форумі BIT-2024 у Львові!
      McCloud на Форумі BIT-2024 у Львові!
      20 червня в місті Львів відбувся Міжнародний Форум «Навколо ЦОД. Навколо Хмари. Навколо IoT. Навколо IP. Навколо Даних. Навколо Безпеки». Наша компанія McCloud стала партнером та учасником даного форуму. Форум вже традиційно став знаковою подією для обміну сучасними мультимедійними технологіями, сер...
      09.07.2024
      Як спланувати перехід у хмару для бізнесу та ефективно мігрувати
      Як спланувати перехід у хмару для бізнесу та ефективно мігрувати
      Хмарне сховище вже давно стало зручною альтернативою локальним рішенням як для малого, так і для середнього та великого бізнесу. Факт: понад 93% великих технологічних компаній зберігають дані на віддалених серверах. Як ефективно мігрувати у хмару без зменшення продуктивності та що для цього потріб...
      08.07.2024
      Що робити, якщо ваш обліковий запис Google вимкнено адміністратором Google Workspace
      Що робити, якщо ваш обліковий запис Google вимкнено адміністратором Google Workspace
      Однією з переваг Google сервісів є просте та швидке отримання доступу одразу до всіх інструментів, які використовує співробітник – для цього достатньо залогінитись в корпоративному акаунті з будь-якого пристрою. Але іноді трапляються випадки, коли це стає неможливим через блокування облікового запис...
      01.07.2024